چاپ استیکر , استیکر چاپی و تبلیغات شهری
در یادداشت های گذشته با استیکر آشنا شدیم و به کارکرد و به کارگیری های متفاوت آن اشاره کردیم . دانستیم که یکی مهمترین و اما کاربردی ترین به کارگیری های استیکر , کاربرد و به کارگیری از آن در صنعت تبلیغات است .
تبلیغات خویش دسته و اشکال گوناگون داراست که بستگی به ابزار تبلیغات ( دراین باره استیکر و اما استیکر های شیشه ای و شیری رنگ چاپی ) , گوناگون است . درین مقالهنگارنده قصد دارااست به کاربرد استیکر در تبلیغات شهری بپردازد .
تبلیغات باطن شهری
تبلیغات باطن شهری خویش به دو نوع ی تبلیغات متحرک و تبلیغات ایستا بخش می شود که استیکر در هر دو کاربرد دارااست و اثرگذار است . درپی به شرح کاربرد استیکردر تبلیغات ایستا و تبلیغات متحرک میپردازیم .
کاربرد استیکر در تبلیغات متحرک : تبلیغات متحرک از جمله تبلیغ های شهری است که کشش ی فراوانی داراست و ولی قسمتی از طرق تبلیغاتی لاکچری است . این مدل هم خویش به دو تیم تبلیغ بر روی ماشین کرایه ای و تبلیغ بر روی اتوبوس تقسیم می شود .
کاربرد استیکر در تبلیغات روی اتوبوس : یک کدام از کاربرد های استیکر , نصب آن بر روی اتوبوس است . شما میتوانید با نصب استیکر بر روی شیشه یا این که قسمتی از بدنه ی اتوبوس , مارک , فرآورده و یا این که هر آنچه که قصد تبلیغ آن را دارید را در معرض نگاه و دقت عابر , مسافر و هر آن کس که با اتوبوس برخورد دارااست قرار دهید .
کاربرد استیکر در تبلیغات بر روی آژانس : امروزه بیش تر از هر زمان دیگری استیکر های ماشینی اشاعه پیدا کرده اند . آژانس هم نیز زیرا اتوبوس میتواند کانون اعتنا و نگاه عابر و هزاران رهگذر , و ولی مشتری احتمالی قرار بگیرد . به همین جهت جزء تامین کننده ها هم عملکرد می نمایند با نصب استیکر بر روی خودرو , تا میزانی دقت و نگاه عابر ها را به مارک و کالای خویش معطوف نمایند . با این وجود به دلیل میزان ی آژانس , نصب استیکر بر روی آن , به میزان ی نصب استیکر بر روی اتوبوس اثرگذار نیست .
استیکر در تبلیغات ایستا
تبلیغات ایستا بخش دوم از تبلیغات باطن شهری است . درین نوع ی تبلیغ , سوژه ی تبلیغ ایستا و این مخاطب یا این که انگیزه تبلیغ است که متحرک است . این روش تبلیغاتی به دلیل عدم تحرک , از اثرگذاری کم تری نسبت به تبلیغ متحرک برخورداراست . تبلیغ های ایستا هم گونه های متمایز داراهستند که استیکر در هرکدام قادر است اثر گذار باشد .
نصب استیکر بر ویترین مغازه
ویترین دکان از جمله مدیوم های تبلیغاتی اصلی و موثری است که بیشتراز هر مکان ی دیگری از مغازه در کانون روءیت کرد و اما نقطه ی آسایش مشتری جایدارد . با نصب استیکر بر شیشه و ویترین مغازه , میتوانید به بدونپول و با شیوه ای مفید , به تبلیغ و توسعه کالای خویش بپردازید . ولی ممکن است نیز رغبت داشته باشید که براینصب استیکر از ویترین دیگر دکان ها به کارگیری فرمائید که مجانی نخواهد بود .
نصب استیکر بر درب محل ورود مغازه
درب محل ورود دکان از نقطه های مهمی است که اثر گسترده ای بر تصمیم مشتری داراست . شما میتواند با نصب استیکر بر روی شیشه ی مغازه , تا میزان قابل توجهی بر تصمیم مشتری موثر باشید .
نصب استیکر بر دیوار , استند و تابلو های تبلیغاتی
استند و تابلو های تبلیغاتی لایت باکس شهری از سایر مدیوم های تبلیغاتی ایستا میباشند که محل نیکی برای نصب استیکر شما به شمار میروند . از آن جایی کهاین مدیوم ها نسبت به مدیوم های ایستای پیشین گران خیس میباشند , به همین بهانه پیش از نصب استیکر اطمینان نتایج نمایید که مدیوم متبوع در معرض رویت کرد مشتری , رهگذر و عابر های متبوع قرار داشته باشد .
چاپ دیجیتال حرفه ای استیکر ,تبلیغات ,تبلیغ ,کاربرد ,شهری ,ایستا ,تبلیغات ایستا ,کاربرد استیکر ,تبلیغات متحرک ,تبلیغات شهری ,باطن شهری منبع
درباره این سایت