چاپ استیکر , استیکر چاپی و تبلیغات شهری

در یادداشت های گذشته با استیکر آشنا شدیم و به کارکرد و به کارگیری های متفاوت آن اشاره کردیم . دانستیم که یکی مهم‌ترین و اما کاربردی ترین به کارگیری های استیکر , کاربرد و به کارگیری از آن در صنعت تبلیغات است .

 

تبلیغات خویش دسته و اشکال گوناگون داراست که بستگی به ابزار تبلیغات ( دراین باره استیکر و اما استیکر های شیشه ای و شیری رنگ چاپی ) , گوناگون است . درین مقالهنگارنده قصد دارااست به کاربرد استیکر در تبلیغات شهری بپردازد .

تبلیغات باطن شهری

 

تبلیغات باطن شهری خویش به دو نوع ی تبلیغات متحرک و تبلیغات ایستا بخش می شود که استیکر در هر دو کاربرد دارااست و اثرگذار است . در‌پی به شرح کاربرد استیکردر تبلیغات ایستا و تبلیغات متحرک میپردازیم .

 

کاربرد استیکر در تبلیغات متحرک : تبلیغات متحرک از جمله تبلیغ های شهری است که کشش ی فراوانی داراست و ولی قسمتی از طرق تبلیغاتی لاکچری است . این مدل هم خویش به دو تیم تبلیغ بر روی ماشین کرایه ای و تبلیغ بر روی اتوبوس تقسیم می شود .

sticker printing 

کاربرد استیکر در تبلیغات روی اتوبوس : یک کدام از کاربرد های استیکر , نصب آن بر روی اتوبوس است . شما میتوانید با نصب استیکر بر روی شیشه یا این که قسمتی از بدنه ی اتوبوس , مارک , فرآورده و یا این که هر آنچه که قصد تبلیغ آن را دارید را در معرض نگاه و دقت عابر , مسافر و هر آن کس که با اتوبوس برخورد دارااست قرار دهید .

 

کاربرد استیکر در تبلیغات بر روی آژانس : امروزه بیش تر از هر زمان دیگری استیکر های ماشینی اشاعه پیدا کرده اند . آژانس هم نیز زیرا اتوبوس می‌تواند کانون اعتنا و نگاه عابر و هزاران رهگذر , و ولی مشتری احتمالی قرار بگیرد . به همین جهت جزء تامین کننده ها هم عملکرد می نمایند با نصب استیکر بر روی خودرو , تا میزانی دقت و نگاه عابر ها را به مارک و کالای خویش معطوف نمایند . با این وجود به دلیل میزان ی آژانس , نصب استیکر بر روی آن , به میزان ی نصب استیکر بر روی اتوبوس اثرگذار نیست .

 

استیکر در تبلیغات ایستا

 

تبلیغات ایستا بخش دوم از تبلیغات باطن شهری است . درین نوع ی تبلیغ , سوژه ی تبلیغ ایستا و این مخاطب یا این که انگیزه تبلیغ است که متحرک است . این روش تبلیغاتی به دلیل عدم تحرک , از اثرگذاری کم تری نسبت به تبلیغ متحرک برخوردار‌است . تبلیغ های ایستا هم گونه های متمایز دارا‌هستند که استیکر در هرکدام قادر است اثر گذار باشد .

نصب استیکر بر ویترین مغازه

 

ویترین دکان از جمله مدیوم های تبلیغاتی اصلی و موثری است که بیشتراز هر مکان ی دیگری از مغازه در کانون روءیت کرد و اما نقطه ی آسایش مشتری جای‌دارد . با نصب استیکر بر شیشه و ویترین مغازه , می‌توانید به بدون‌پول و با شیوه ای مفید , به تبلیغ و توسعه کالای خویش بپردازید . ولی ممکن است نیز رغبت داشته باشید که براینصب استیکر از ویترین دیگر دکان ها به کارگیری فرمائید که مجانی نخواهد بود .

 

نصب استیکر بر درب محل ورود مغازه

 

درب محل ورود دکان از نقطه های مهمی است که اثر گسترده ای بر تصمیم مشتری داراست . شما می‌تواند با نصب استیکر بر روی شیشه ی مغازه , تا میزان قابل توجهی بر تصمیم مشتری موثر باشید .

 

نصب استیکر بر دیوار , استند و تابلو های تبلیغاتی

 

استند و تابلو های تبلیغاتی لایت باکس شهری از سایر مدیوم های تبلیغاتی ایستا میباشند که محل نیکی برای نصب استیکر شما به شمار میروند . از آن جایی که‌این مدیوم ها نسبت به مدیوم های ایستای پیشین گران خیس میباشند , به همین بهانه پیش از نصب استیکر اطمینان نتایج نمایید که مدیوم متبوع در معرض رویت کرد مشتری , رهگذر و عابر های متبوع قرار داشته باشد .

 


چاپ دیجیتال حرفه ای استیکر ,تبلیغات ,تبلیغ ,کاربرد ,شهری ,ایستا ,تبلیغات ایستا ,کاربرد استیکر ,تبلیغات متحرک ,تبلیغات شهری ,باطن شهری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Cassius3f website ترجمه تخصصی و ترجمه مقاله پارس68 سایت جهان نما سرگذشت روزهایم